Kariera

Zarówno my, jak i nasi kontrahenci, cenimy profesjonalizm, rzetelność i wysokie standardy. Jeśli podzielasz te wartości – Argenta chce Cię bliżej poznać.

Argenta to przede wszystkim zespół ambitnych profesjonalistów, dla których rzetelne wywiązywanie się z obowiązków oraz potrzeba nieustannego poszerzania wiedzy są naturalnym elementem budowania kariery. To właśnie z nimi od wielu lat tworzymy firmę, w której innowacyjne działania łączą się z rodzinną atmosferą. Zespół budujemy na fundamencie otwartej komunikacji, zaufania i wzajemnego czerpania ze swoich doświadczeń i kompetencji.

Dlaczego warto aplikować?

Aktualne oferty pracy

Magazynier Miejsce pracy: Poznań

ZAKRES ZADAŃ:

• przyjmowanie dostaw;

• kompletowanie wysyłek zgodnie z dostarczoną dokumentacją;

WYMAGANIA:

• wykształcenie min. zawodowe;

• zaangażowanie i chęć do pracy; • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;

• dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie w powierzone zadania;

OFERUJEMY:

• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat

• po okresie próbnym dostęp do pakietu benefitów - karta multisport, prywatna opieka medyczna lux-med, wczasy pod gruszą

• wynagrodzenie dwuskładnikowe - podstawa + premia

• możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego;

 

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV pod adres: kariera@argenta.com.pl

Administratorem danych jest Argenta Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Polskiej 114. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji

 

Asystent ds. Zakupów i Logistyki Poznań

Opis

Argenta Sp. z o.o. Sp. k. jest firmą z 30-letnią tradycją na rynku. W związku z dynamicznym rozwojem struktur sprzedaży oraz poszerzeniem oferty asortymentowej, poszukujemy zaangażowanych Kandydatów na stanowisko:

Asystent ds. Zakupów i Logistyki

TWOJE ZADANIA:

  • Planowanie zakupów w powierzonym obszarze na podstawie harmonogramów, sprzedaży oraz rezerwacji klientów,
  • Zarządzanie i optymalizacja stanów magazynowych,
  • Zarządzanie terminowością dostaw zamówionych towarów,
  • Przyjmowanie towarów na stan magazynu, nadzór nad obiegiem dokumentów,
  • Optymalizowanie i negocjowanie kosztów związanych z transportami,
  • Aktualizacja danych w systemie Comarch ERP XL,
  • Utrzymywanie korespondencji mailowej i telefonicznej w języku angielskim,
  • Współpraca z Biurem Obsługi Klienta i działami Sprzedażowymi.

DOŁĄCZ DO NAS JEŚLI:

  • Posiadasz wykształcenie wyższe (biologia, biotechnologia, chemia i pokrewne; logistyka),
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale zakupów i logistyki;
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu gospodarką magazynową;
  • Znajomość języka angielskiego – poziom bardzo dobry w mowie i w piśmie,
  • Dobra znajomość programu MS Excel,
  • Własna inicjatywa w zakresie optymalizacji procesów i procedur,
  • Umiejętność wyszukiwania informacji, analityczne myślenie,
  • Skrupulatność, sumienność i dobra organizacja pracy.

OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w gronie długoletnich pracowników;
  • System premiowy dostosowany do stanowiska;
  • Kartę Multisport;
  • Prywatną opiekę medyczną Lux-Med;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Dofinansowanie do imprez kulturowo-sportowych;
  • Premie świąteczną;
  • Szkolenia merytoryczne i kompetencyjne;
  • Dofinansowanie studiów i kursów.

Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV pod adres: kariera@argenta.com.pl

Administratorem danych jest Argenta Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Polskiej 114. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji

Asystent w obszarze Business Development Poznań

Opis stanowiska pracy

W związku z dynamicznym rozwojem struktur sprzedaży oraz poszerzeniem oferty asortymentowej, poszukujemy

Kandydatów na stanowisko: Asystent w obszarze Business Development

ZAKRES ZADAŃ:

  • Kontakty z potencjalnymi dostawcami;
  • Aktywne poszukiwanie nowych Klientów na rynku międzynarodowym;
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych na arenie międzynarodowej;
  • Utrzymywanie korespondencji mailowej w języku angielskim;
  • Wsparcie w realizacji projektów marketingowych na potrzeby działu;

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziani studenci zaoczni;
  • Doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta/w Dziale Zakupów;
  • Dobra znajomość programu MS Excel;
  • Znajomość języka angielskiego – poziom bardzo dobry zarówno w mowie, jak i w piśmie;
  • Umiejętność wyszukiwania informacji;
  • Kreatywność i elastyczność w działaniu;
  • Skrupulatność, sumienność i dobra organizacja pracy;

OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w gronie długoletnich pracowników;
  • Możliwość pracy na część etatu;
  • System premiowy dostosowany do stanowiska;
  • Kartę Multisport;
  • Prywatną opiekę medyczną Lux-Med;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Dofinansowanie do imprez kulturowo-sportowych;
  • Premie świąteczną;
  • Szkolenia merytoryczne i kompetencyjne;
  • Dofinansowanie studiów i kursów.

Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV pod adres: kariera@argenta.com.pl

Administratorem danych jest Argenta Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Polskiej 114. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.

Telefoniczny Konsultant Wsparcia Sprzedaży Poznań

ZAKRES ZADAŃ: 

  • Aktywna sprzedaż i promowanie portfolio produktowego firmy w kampaniach wychodzących (około 20-30 Klientów dziennie);

  • Utrzymywanie stałych relacji z klientami poprzez telefon, mail, czat;

  • Przygotowanie ofert i realizacja zamówień;

  • Obsługa posprzedażowa;

  • Realizowanie założonych celów ilościowych jaki i jakościowych;

  • Raportowanie wyników pracy do bezpośredniego przełożonego;

WYMAGANIA: 

  • Wykształcenie min. średnie, mile widziani studenci zaoczni;

  • Min. roczne doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego;

  • Umiejętność rozpoznania potrzeb klienta oraz budowania długotrwałych relacji;

  • Wysoka orientacja na cel;

  • Pozytywne nastawienie i zaangażowanie;

  • Samodzielność, terminowość, komunikatywność;

OFERUJEMY: 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w gronie długoletnich pracowników; 

  • System premiowy dostosowany do stanowiska; 

  • Kartę Multisport; 

  • Prywatną opiekę medyczną Lux-Med; 

  • Wczasy pod gruszą; 

  • Dofinansowanie do imprez kulturowo-sportowych; 

  • Premie świąteczną; 

  • Szkolenia merytoryczne i kompetencyjne; 

  • Dofinansowanie studiów i kursów. 

 

Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV pod adres: kariera@argenta.com.pl

Administratorem danych jest Argenta Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Polskiej 114. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji 

Specjalista ds. Aplikacji - Dział Klinika Poznań

ZAKRES ZADAŃ:

  • organizacja i prowadzenie szkoleń pogłębiających wiedzę z zakresu analizatorów; diagnostycznych i obsługi aplikacji u Klienta oraz prezentacja produktów firmy;

  • rozwiązywanie problemów aplikacyjnych zgłaszanych przez klienta;

  • rozpatrywanie reklamacji jakościowych i implementacja odpowiedniego rozwiązania;

  • metodyczne śledzenie nowo wprowadzanych metod analitycznych;

WYMAGANIA:

 

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (Biologia, Diagnostyka Laboratoryjna, Analityka Medyczna lub pokrewne) – warunek konieczny;

  • min. roczne doświadczenie w pracy w laboratorium;

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;

  • dobra, praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;

  • czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania częstych podróży służbowych;

  • komunikatywność, dokładność, sumienność, asertywność;

  • umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy;

  • umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresowych;

  • umiejętność współpracy w zespole;

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • motywacyjny system premiowy uzależniony od realizacji targetu;

  • prywatną opiekę medyczną, kartę multisport, ZFŚS;

  • pakiet szkoleń wdrażających;

  • możliwość użytkowania auta służbowego do celów prywatnych

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV pod adres: kariera@argenta.com.pl

Administratorem danych jest Argenta Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Polskiej 114. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji 

Asystent w Dziale Sprzedaży Poznań

TWOJE ZADANIA:

  • Wsparcie w przygotowywanie ofert handlowych;
  • Sporządzanie dokumentacji handlowej;
  • Wsparcie w obsłudze klientów;
  • Utrzymywanie współpracy z producentami i dostawcami produktów;
  • Analiza rynku oraz monitoring działań konkurencji;

 

DOŁĄCZ DO NAS JEŚLI:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (Technologia żywienia, Biologia i pokrewne);
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta;
  • Posiadasz znajomość Microsoft Office, w szczególności programu Microsoft Excel;
  • Angażujesz się w wykonywane obowiązki;
  • Lubisz pracować w zespole;
  • Jesteś odpowiedzialny, uczciwy i sumienny;

 

OFERUJEMY:

 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w gronie długoletnich pracowników;
  • System premiowy dostosowany do stanowiska;
  • Kartę Multisport;
  • Prywatną opiekę medyczną Lux-Med;
  • Wczasy pod gruszą;
  • Dofinansowanie do imprez kulturowo-sportowych;
  • Premie świąteczną;
  • Szkolenia merytoryczne i kompetencyjne;
  • Dofinansowanie studiów i kursów.

 

 

 

Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV pod adres: kariera@argenta.com.pl

Administratorem danych jest Argenta Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Polskiej 114. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.

Kierownik ds. Kluczowych Klientów - Segment Diagnostyki Weterynaryjnej Poznań

ZAKRES ZADAŃ:

  • obsługa kluczowych Klientów segmentu oraz sprzedaż asortymentu spółki na powierzonym terenie;

  • ustalanie szczegółów warunków współpracy i nadzorowanie prawidłowego jej przebiegu;

  • budowanie długofalowych relacji biznesowych ;

  • doradztwo merytoryczne i techniczne w zakresie produktów z portfolio firmy;

  • dbałość o realizację założonych planów sprzedażowych;

  • monitorowanie działań konkurencji;

  • analiza rynku i dostosowanie oferty do potrzeb klienta;

  • sporządzanie cyklicznych raportów z realizowanych zadań;

WYMAGANIA:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (Weterynaria, Biotechnologia, Analityka Medyczna lub pokrewne) – warunek konieczny;

  • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

  • mile widziane doświadczenie w pracy w obszarze diagnostyki weterynaryjnej;

  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;

  • dobra, praktyczna znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office;

  • czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do pracy w terenie;

  • umiejętność wyznaczania priorytetów, względem strategii biznesu;

  • umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy;

  • umiejętność współpracy w zespole;

OFERUJEMY:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • motywacyjny system premiowy uzależniony od realizacji targetu;

  • prywatną opiekę medyczną, kartę multisport, ZFŚS;

  • pakiet szkoleń wdrażających;

  • możliwość użytkowania auta służbowego do celów prywatnych

Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV pod adres: kariera@argenta.com.pl

Administratorem danych jest Argenta Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Polskiej 114. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji

Inżynier Serwisu Woj. pomorskie, podlaskie, warmińsko-mazurskie

Twój zakres obowiązków

  • instalacja oraz serwis urządzeń medycznych dedykowanych do diagnostyki laboratoryjnej, biochemii klinicznej, immunochemii, analizatorów moczu, hematologii, biologii molekularnej, mikrobiologii;

  • wykonywanie okresowych przeglądów urządzeń;

  • wsparcie merytoryczne i techniczne klientów w zakresie napraw i obsługi sprzętów,

  • przygotowywanie dokumentacji serwisowej;

  • budowanie relacji biznesowych z klientami;

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (Elektronika, Elektrotechnika, Mechatronika, Fizyka Medyczna lub pokrewne) – warunek konieczny;

  • min. roczne doświadczenie w serwisie sprzętu medycznego u Klienta;

  • gotowość do obsługi terenu całego kraju;

  • dobra, komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;

  • czynne prawo jazdy kat. B;

  • umiejętność dobrego planowania i organizacji pracy;

  • samodzielność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów.

To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w gronie długoletnich pracowników;

  • system premiowy dostosowany do stanowiska;

  • kartę Multisport;

  • prywatną opiekę medyczną Lux-Med;

  • wczasy pod gruszą;

  • dofinansowanie do imprez kulturowo-sportowych;

  • premie świąteczną;

  • szkolenia merytoryczne i kompetencyjne;

  • dofinansowanie studiów i kursów.

Osoby zainteresowane proszę o wysyłanie CV pod adres: kariera@argenta.com.pl

Administratorem danych jest Argenta Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Polskiej 114. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji

Kogo szukamy?

Argenta nieustannie się rozwija, dlatego poszukujemy kreatywnych osób z otwartym umysłem, które za nią nadążą. Ludzi, którzy nie boją się zadawać pytań, ale też mają umiejętność uważnego słuchania odpowiedzi. Którzy pracują z pasją i potrafią nią zarażać.

Przez lata udało nam się stworzyć zespół dobrze zgranych profesjonalistów, którzy w powierzone zadania wkładają serce. Osób, które doskonale wiedzą, że ich działanie ma nie tylko realny wpływ na rozwój firmy, ale także na poprawę komfortu naszego życia. To duża nobilitacja, ale również odpowiedzialność. Szukamy kandydatów, którzy rozumieją istotę i specyfikę branży oraz chcą ją wzbogacić swoimi kompetencjami. Ludzi, którzy w wykonywanych obowiązkach widzą misję, a nie przymus wynikający z codzienności.

Ze swojej strony zapewniamy kompleksowe wdrożenie (niezależnie od stanowiska), możliwość rozwoju osobistego i zawodowego, pracę przy ambitnych projektach ze specjalistami w swoich dziedzinach oraz  wysoką etykę w postępowaniu.

Jeśli czujesz, że Argenta jest właściwą firmą, która spełni Twoje oczekiwania oraz, że Ty sam(a) posiadasz preferowane przez nas predyspozycje i kompetencje,
prześlij do nas swoje CV już dziś na adres e-mail: kariera@argenta.com.pl

RODO - Sprawdź swoje prawa

Administratorem danych jest Argenta Sp. z o.o. Sp.k. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Polskiej 114, tel. 61 847 46 37. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.

Proces rekrutacji

1
Przesłanie
aplikacji

CV można przesyłać za pośrednictwem portali ogłoszeniowych, platform social media lub na adres: kariera@argenta.com.pl

2
Pierwsze
spotkanie

Jedynie wirtualne. Zainstaluj MS TEAMS i spotkaj się z rekruterem bez wychodzenia z domu.

3
Drugie
spotkanie

Rozmowa z rekruterem za Tobą? Czas poznać bezpośredniego przełożonego. Spotkanie odbędzie się w biurze lub online.

4
Decyzja i podpisanie
dokumentów

Jeśli Twoje kompetencje spotkają się z naszymi oczekiwaniami, zaprosimy Cię na spotkanie w siedzibie firmy.